Avís Legal

46100 Burjassot (València)

Núm. Reg. 466 (V)

CIF. G97968119

Llei de Protecció de dades (LOPD)

La Fundació VAE compleix amb la legislació vigent, arreplegada en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre Protecció de Dades de caràcter Personal (LOPD), l'objecte de la qual és garantir i protegir, en allò que concerneix al tractament de les dades personals, les llibertats i drets fonamentals de les persones físiques i, especialment, del seu honor i intimitat personal.

Les dades de caràcter personal que s'arrepleguen a través dels formularis de sol·licitud d'informació de la web de la Fundació VAE, s'inclouen en un fitxer automatitzat personalitzat. L'arreplegada i el tractament de les Dades de Caràcter Personal té com a finalitat el manteniment de la relació contractual que, si és el cas, s'establisca amb la Fundació VAE, així com la gestió, administració, informació, prestació i millora dels serveis que d'ella se’n deriven.

Per a garantir la seguretat de les dites dades, la Fundació VAE adopta les mesures tècniques i organitzatives exigides en la LOPD, evitant la seua alteració, pèrdua, tractament i accés no autoritzat.

L'usuari podrà exercitar els drets reconeguts en la LOPD, d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició. L'exercici d'estos drets podrà realitzar-los el propi usuari dirigint-se a la Fundació VAE, per qualsevol mitjà de contacte establit.